Personal menu
Søg
Du har ingen varer i din varekurv.

FAQ'er

Hvilke betalingsmetoder accepterer I?

Vi accepterer alle større kreditkort, herunder VISA, MasterCard og American Express, samt bankoverførsler, Paypal, Western Union og personlige checks (i amerikanske dollars eller euro).

I hvilken valuta vil I opkræve mig?

Du vil blive opkrævet i euro (EUR). Din kreditkortselskab bestemmer vekselkursen på den dag, din ordre blev placeret. Beløbet på din kreditkortudtalelse kan variere en smule fra beløbet vist på vores hjemmeside på grund af daglige udsving i vekselkurser eller kreditkortselskabets politikker.

Hvilke lande leverer I til?

Vi leverer til 244 lande verden over via DHL Express.

Hvad er fragtomkostningerne?

Prisen for fragt af din ordre er baseret på vægten/volumen af dine produkter og din placering. Inden den endelige kasse side vil du blive vist, hvad fragtomkostningerne vil være, og du vil have mulighed for ikke at gennemføre din ordre, hvis du beslutter dig. 

Vil I informere mig, når min ordre er afsendt?

Ved forsendelse vil du modtage en bekræftelses e-mail med et DHL trackingnummer. Vi vil også holde dig informeret via e-mail om fremskridtet for din pakke på hvert trin, fra vi sender din ordre, indtil den endelige levering.

Kan I garantere en leveringstid?

Selvom vi ikke kan garantere en specifik leveringstid på den ønskede leveringsdag. Venligst gennemgå vores Fragtrater & politikker for flere detaljer.

Hvor er min ordre, og hvornår vil den blive leveret?

Tjek venligst DHL tracking oplysningerne, som er sendt til dig ved forsendelse. Vi vil også holde dig informeret via e-mail om fremskridtet for din pakke på hvert trin, fra vi sender din ordre, indtil den endelige levering.

Kan I levere en bevis på levering?

En leveringskvittering bliver sendt til dig pr. e-mail inden for 3 timer efter levering med navnet på modtageren samt leveringstidspunktet.

Leverer I til hoteller, hospitaler, virksomheder, osv.?

Absolut. Receptionen vil skrive under for pakken og informere din modtager.

Hvad sker der, hvis modtageren ikke er tilgængelig ved leveringstidspunktet?

Hvis din gave modtager ikke er til stede ved leveringstidspunktet, vil DHL automatisk forsøge at levere igen næste arbejdsdag. Hvis din modtager stadig ikke er til stede den næste dag, vil DHL efterlade en seddel på døren med pakkenummeret og telefonnummeret til den nærmeste DHL-agentur. Det vil være op til din gave modtager at kontakte DHL og aftale en tid for levering.

Leverer I i weekenden?

Vores fragtfirma DHL leverer ikke i weekenden.

Har I en butik?

Nej, vi har i øjeblikket ikke nogen butikker. Du vil kun finde os online.

Har I tilbudskuponer?

Nej, vi tilbyder ikke nogen kuponer.

Vil I udleje/sælge mine personlige oplysninger?

Aldrig, venligst gennemgå vores privatlivspolitik.

Hvis du ikke kan finde et svar på dit spørgsmål, bedes du kontakte os.